God Morgon! <3

Vaknade av att Elda gnällde i typ 10 min går upp och tar ut henne och du anar inte hur mycket hon pissade haha stackarn! Så liten och Såå duktig på att inte göra något inne! Snacka om att hon är grym! <3
Min lilla prinsessa!




Älsklingen ligger fortfarande och sover, har ingen aning om vad som händer idag faktiskt..

Kanske glida en sväng till täby eller nått.. :) Får se!

Har iaf precis ätit frukost å sådär, brukar inte äta frukost (hinner typ aldrig) Så de va gott att få i sig en macka! :D

Och ni som kommenterar! Guud vad jag blir glad nu när jag bara får bra kommentarer! Det värmer! <3 Fortsätt med de så kommer jag blogga ännu mer! :)






Kommentarer
Postat av: camilla

din hund är verkligen söt! duktig hon e som inte kissar inne ngt =)

2011-02-12 @ 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0