God Natt!

Nu är de dags för mig att knoppa, är trött som en indian! Vet inte om dom är trötta men lät fint att säga så :)

Vi åkte hem till Kippe & Sara och satt där och snackade och umgicks med dom och två till..

Lägger upp bilder från idag imorgon.. Pallar inte de idag! :/




Har inte så mycket att skriva, imorgon blir de en hel del att göra på schemat så som:


1. Åka till mormor & morfar för morfar fyller år..
2. Åka till Kims jobb för att hämta papper & saker...
3. Städa, städa, städa!!!
4. Handla bingolotter & Spela bingo..
5. Åka till arlanda och hämta Jocke..



Sen så är de ju mer saker man måste göra också som man inte orkar skriva upp här, ni vet vardagsrutiner som duscha å fixa sig å blablabla gå ut med Elda, jaa ni fattar! :)

Som sagt jag är as trött så ja ligger bara här och skriver onödiga saker som ni inte ens vill läsa om så nu slutar jag och kväver mig själv med kudden!



Sov gott alla och tänk på att vara rädda om varandra, ta hand om den/dom ni älskar..
Jag tänker alltid såhär att man ska alltid vara snäll och ge personerna du älskar mycket kärlek för de kan ta en sekund och människan finns inte längre.. Det finns mycket som kan hända idag.. Tänk på de, ta inte folk som du älskar förgivet..




Pusspuss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0