Hemma, hemma, hemma! :)

Shoo!

Nu är jag hemma, nyduschad och sådär NAJS!
Man känner sig så vidrig efter en kryssning..

Hade det inte så rolig med tanke på att jag var SKIT full vid typ 12 och hade inte ätit något på hela dagen och trodde jag skulle spy vilken sekund som helst :/ Njaa inte kul..

Men vi hade det mysigt iaf :)


OM JAG SAKNADE MIN ÄLSKADE HUND ELDA! <3 Tänkte på min prinsessa HELA tiden :(

Jag är fruktansvärt glad just nu men det är bara en sak som fattas, kan inte säga de än för de är inte riktigt klart men INGEN KAN VARA LYCKLIGARE ÄN MIG! <3




Skriver imorgon!

Puss


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nyfiken

2011-02-04 @ 21:02:53
Postat av: Malin :)

Letar lägenhet och har eventuellt en pågång :)

2011-02-04 @ 23:39:51
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: Linda

sött :)

2011-02-05 @ 00:09:56
URL: http://llllllinda.blogg.se/
Postat av: camilla

å va roligt! men varför ska ni flytta?

2011-02-05 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0