HISS & DISS


DISS:

* Folk som inte kan vara sig själva: Fattar inte varför man inte bara kan visa sig som den man är, varför man alltid måste göra till sig/om sig ta t.ex. Kissie.. Är inte den som snackar skit men tycker att hon borde sluta upp med de hon gör, man ser att människan inte mår bra!




* Fula naglar: Vet att jag har sagt det förut men måste ta de igen, fy faan vad virdigt det är med folk som biter på naglarna..





HISS:

* Stövlar: Det är både fint, snyggt & sexigt.. Tycker det är riktigt skönt med stövlar, nu menar jag inte gummistövlar utan typ overknee stövlar.. Nu börjar årstiden komma då man kan använda de heeela tiden, när de är snö/is ute så bryter man f*n benen :/ Ska försöka hitta ett par fina stövlar att beställa hem (en en grym hemsida som ja ska beställa ifrån) tänker inte ge ut adressen för ja vill inte att vissa ska köpa likadana ;)




* Nya kläder: Jag tycker att det är ganska viktigt att uppdatera garderoben, man kan inte gå runt med samma kläder som man hade när man var 13 lixom, har sett många som har "gamla" kläder typ jämt på sig, tycker de ser lite roligt ut att springa runt med urtvättade gamla trasor på sig.. Själv har jag beställt ännu mer saker :D


* Tatueringar: Det är så fruktansvärt snyggt/sexigt på både tjejer och killar, själv har jag 5 st och de är fler på ingång, ååh jag längtar.. Men måste vänta tills den 26.. Tänker inte säga vad det är för något utan de märker ni, slänger upp några bilder på mina tattoos nu om ni vill :D (ni har inget val) ;P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0