Idag är det alla <3s dag!

Idag är det en dag för kärleken! Och jag ÄLSKAR kärleken eftersom jag har den underbaraste pojkvännen man kan tänka sig! Han är riktigt snygg och riktigt snäll, och det är väldigt svårt att hitta!

Jag tänkte berätta lite om hur vi blev tillsammans! :)

Vi höll ju på ett tag innan vi blev tillsammans..
Vi va på Caplins inne i stan med fd kompisar och vi dansade och sådär och tillslut dyker Kim upp bakom mig och börjar dansa, vi dansar en stund heelt själva då våra "kompisar" sitter vid ett bord och kollar på. Sen börjar han pussa mig på halsen och börjar smeka mig lite lätt sen pussar han mig på munnen och det slutar med grovhångel.. Vi går och beställer dricka och sätter och vid bordet där vi pussas lite till. Vi fortsätter dansa och lite saker händer på dansgolvet ;) Klockan börjar närma sig slutet och en gammal "kompis" kommer och hämtar oss och vi åker ut till brottby där Kim och hans förra polare bodde. Vi pussas hela vägen från stan ut till Brottby när vi väl kom fram så "gick vi och la oss" Haha tänker inte skriva ALLT som hände men ni kanske förstår. Sedan efter typ 2 ½ timme när vi hade "vitat" så gick vi ut och rökte och umgicks med folket som var där..

Jag sov kvar där och Kim låg och höll om mig heeela natten och hela morgonen! Han körde hem mig lite senare och jag duschade och fixade mig sen kom han och hämtade mig och vi fortsatte att umgås..
Jag sov där kanske i 1 & ½ vecka och båda fick starka känslor för varandra.. Kim började sova hemma hos mig typ varje dag och sen drog vi på Poolparty bara han och jag.. Innan festen så satt vi hemma hos mina föräldrar med några andra familjemedlemar också och en frågar Kim är ni tillsammans? Kim kollar på mig och säger Jaa de är vi! Sötnos han är Jag hade ju själv gått och undrat om vi var tillsammans eller om vi bara va vänner (kk).. Haha!

Så efter festen så följde han med på Simones dop, alla stod med armarna öppna för Kim och han blev en av oss! Alla i min familj älskar honom..

Ända sen dess så har vi varit tillsammans, han bokade en Thailand resa tillsammans med mig och heela min släkt, då vi bara hade varit tillsammans i 2 månader. Vi hade det grymt rooligt och mysigt.


Kim är den killen jag vill leva med i resten av mitt liv, det är han som ska bli pappan till mina barn!

JAG ÄLSKAR HAN UTAV HELA MITT HJÄRTA OCH KOMMER ALDRIG SLÄPPA TAGEN OM HAN!

Har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv, jag trodde att jag visste vad kärlek var men NEJ! Tack vare Kim så fick jag känna på äkta kärlek!

Den 3 april 2010 var då du och jag blev en! <3

Nu har jag typ skrivit en bok men hoppas att de va läsvärt!

Bilderna går från då till nu!!

Våran första bild <3


Vi ligger och myser i sängen!


Vi sitter på min baksida och myser <3 (innan Thailand)


Sen bar de av till Thailand <3











Vi firade nyår hemma hos mina föräldrar <3



Vi är riktigt kära och jag vet att de kommer vara vi två föralltid <3




Sen så har vi ju våran älskade Prinsessa som vi köpte till varandra som en julklapp
18 December hämtade vi henne!



Kommentarer
Postat av: ven

Naaw vad fint skrivet, ni är så gulliga så! :) du får en att känna ett lite hopp om att kärlek kanske finns ändå! pussss på dig <3 glad alla hjärtansdag min ängel!

2011-02-14 @ 14:19:39
Postat av: camilla

Gu så sött! Så härligt med kärlek.

2011-02-14 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0