Jag så j*vla irriterad!

God Morgon!

Sitter just nu och gör ett "prov" och fy faan vad fattar ingenting! Det är om judar, kristendommen å blablabla! Nör man inte är intresserad av sånt så vill man inte heller försöka lära sig om de.. Det är helt onödigt, vem ska ja prata med de här om? Varför är det bra att kunna? Varför ska man kunna de? DET ÄR HEELT MENINGSLÖST!

Aja slutpratat om de! Jag är väldigt irriterad idag, för de första så somnade jag efter kl 3 i natt, men jag hade en grym natt så de är jag ju glad över ;) Men sen när man kommer till skola till otrevliga människor så spryr jag!! Va faan ska man alltid vara så jävla otrevlig mot varandra? Jag är inte den som är otrevlig i onödan.. TRÖTT JAG BLIR! BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD!! Punkt slut nog om de, tänker inte ödsla min tid på sånt.. Då jag hellre kan umgås med folk som är trevliga mot mig! :) De gör mig GLAD! <3


Idag ska vi tjejer hem till Vendela vi ska ha lite (hptjejkväll) MYSIGT! :) Sen ska vi ut och feestaaa. Ååh jag vill bara ut och dansa med mina fina tjejer!

Efter skolan ska min kära vän Nathalie färga mitt hår! SÅ jag blir fin till ikväll, tänker inte gå runt å se ut som en råtta i håret! ;)

HAHA NÄÄ NU SKA JAG SLUTA VARA ARG! :D


Skriver senare när ja "lungnat" ner mig!





Puss på alla trevliga! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0