Nu kallar sängen!!

Sorry för sent inlägg men har inte varit hemma nått..

Har blivit sjuk! Ögonen rinner, näsan rinner och jag är allmänt hängig och fryser massor :( Stackars mig!
Hoppas att min älskling är extra snäll mot mig i natt..
Nu sitter han och säger: Är inte jag alltid extra snäll?
Haha SÖTNOS! Jo älskling du är ALLTID extra snäll!
ÄLSKAR DIG UTAV HELA MITT HJÄRTA! <3


Orkar inte skriva så mycket mer då det är VÄLDIGT jobbigt att anstränga ögonen :(
Skolan ska på studiebesök imorgon inne i stan och jag skippar de, kan inte gå runt som en zombie i stan..

Skriver imorgon, kanske kan försöka hitta på något roligt att skriva om imorgon då jag ändå är hemma.


God natt!

Tänker inte skriva puss för då kan jag smitta ;)
Men man kan alldrig göra en släng KYSS så here it comes!




Kommentarer
Postat av: Liiiiinuussssssss

Vadå aldrig? Haha :D

2011-02-10 @ 00:17:51
Postat av: Fia

Linus... tror det ska stå alltid, va? haha :)

2011-02-10 @ 09:45:58
Postat av: camilla

usch då, krya på dig !

2011-02-10 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0