Skuuulaan!

Heelluu!

Sitter i skolan, började 10:00 idag också, SKÖNT!

Idag är det Fredag och det är utgång idag om Sara & Kippe fortfarande ska med :) Vilket jag hoppas på!

Hatar när man får pengar för man har ju lixom utgifter så dom försinner lika fort.. Har räkning på H&M på 400:- sen ska jag ju göra om naglarna den 28:de så de e lite pengar som går åt.. :(

Tur att jag har mamma som ska betala min jacka och allt de andra jag har beställt! SNÄLLA MAMMA! <3

Efter skolan så ska jag gå med Natha och Linn som ska kolla på lite saker sen så ska ja träffa syster så ska hämta upp Simone på dagis och möta upp Fia i centrum så ska vi fika! :) Mysigt!

Hoppas baby slutar tidigt idag så man kanske kan hitta på något innan de är kväll. :)


Vad ska ni göra idag en mysig fredag? :)







Kommentarer
Postat av: vendela

lilla söta munmun!

2011-02-25 @ 14:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0