Skuuulaan!

Heelluu!

Sitter i skolan, hade ett helvete nu på morgonen! Fick inte upp min kära pojkvän ur sängen så de slutade med ett damputbrott.. :( Men de gick över på typ 10 min :D

Första lektionen va Svenska B och vi gick igenom Nationellaprovet, fy faan säger jag bara ORDET PROV = HATAR!!

Fattar inte varför man ska ha prov heeela tiden. :( Men ja får försöka plugga så mycket som möjligt så jag kanske klarar de här.. Skolan är ju ändå snart slut så man måste försöka ligga i och försöka göra sitt bästa nu i slutet..

Igår åkte vi hem till Kims föräldrar och drack kaffe å hans syster va där som precis har gjort tuttar, fy faan vad fint de såg ut. Vill också ha, men först ska jag föda barn! Det är ett krav.. Skulle ALDRIG göra de innan bebis..
Dom va stenhårda haha som boxningssäckar.. Men de va coolt :D

Idag ska jag hämta pengar på Loppan och träffa syster och mysa lite <3

Sen har jag inga planer alls!

Tror medryttaren har stallet ídag å de är alltid lika skönt, orkar inte vara i stallet när de e så kallt ute.. :(

Tog nyss kort på mina fina HP-tjejer! :)


Skriver sen!


Pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0