Studiebesök!

Heej!

Har inte kunnat blogga idag för jag har varit i gamla stan med klassen och redovisat "sevärdheter"
Så hade ingen data med mig..

Efter de så hade vi bara en lektion i skolan och den gick skit fort! ;)

Jag och Natha följde med Linn till Blodbussen, hon skulle lämna blod.. Fy faan säger jag bara, fick se allt blod som dom tog från henne deva lixom 4 ½ dl :O Sheeeeeaaat!
Jag hade dött om de va jag! :P¨


Sen handlade jag och Natha lite mat och gick hem till henne och åt och umgicks lite <3 Myspys!


Kommer ni ihåg att ja sa att ja skulle på arbetsintervjuv? Jag är skiit glad! Jag va där till halv 5 som bestämt och vi snackade och hon visade mig runt och vi har redan pratat om att jobba på sommaren och sådär.. Fick några tider som ja ska jobba på typ introduktion eller va de heter så ja får full lön på att lära mig :) NAAJS!
Och när ja gjort de så får ja börja jobba! <3

Fy faan vad underbart att kunna tjäna sina egna pengar.. Även fast jag klarar mig bra på studiebidrag nu å sådär men man vill ju kunna ha lite att leva med också, vi ska ju kolla på en lägenhet snart också som vi eventuellt ska ha och då MÅSTE jag ha egna pengar.. Min pojkvän får knappast betala ALLT själv! Jag är inte sån, hatar när tjejer lever på sina pojkvänner. Kommer med massa nya saker som kläder, skor, väskor, mobiler å blablabla och man vet att den inte köpt de själv utan att pojkvännen får betala ALLT! Det är sjuukt hur man kan vara så mot någon det är inte KÄRLEK! Det är egoistiskt!! Om jag får säga de själv! :/
Nog om de, hoppas ingen blev ledsen och tog åt sig, men ja säger bara sanningen! Direkt från <3..


Har precis varit ute på prommis med min prinsessa! :)


Nu sitter jag här och ska packa upp allt ja handlade, tog en sväng förbi Lidl påvägen hem.

Väntar på att mitt hjärta ska komma hem, han är och beställder massa datasaker :/ *suuuck*
Haha neej, men bara han är glad och tycker att han vill lägga SINA pengar på de så är de heelt okeej!
Klart att han ska ha ett "intresse"..

Nu är jag hungrig skriver sen!

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: camilla

Jag förstår hur du menar, men håller inte med dig. Men vist är det underbart att vi alla tycker olika!



Grattis till jobbet! Vad är det för jobb? hoppas att du kommer att trivas!



Kram på dig

2011-02-16 @ 20:34:08
Postat av: Malin

Hehe aa som sagt alla tycker olika! :)



På ålderdomshem :) tack! Tror att ja kommer att trivas :)



Kram

<3

2011-02-16 @ 20:41:48
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: MördarBritt

I LOVE YOU sis! <3

2011-02-16 @ 23:50:50
Postat av: Anonym

Jag håller med dig, tycker att det är helt sjukt att man ska låta sin kille jobba hela tiden och sen när han väl får belöningen (lön) så går tjejen ut o shoppar o hittar på saker för hans pengar!



Skulle aldrig kunna göra så emot min partner, för jag skulle ju inte vilja att han tar alla mina pengar som jag tjänat ihop själv, det är somk sagt inte kärlek, de e girighet!



Fattar inte va de e för fel på sånna brudar, och kul för killen när/om det tar slut sen (sånna föhållanden brukar aldrig hålla)



Sen är det så kul för tjejerna kallar detta för delad ekonomi, HAHAHA!!! de är ju ett stort skämt!! delad ekonomi, då delar man på BÅDAS inkomster och har man ingen inkomst så är det inte delad ekonomi!



O va e de för killar som gör så, snacka om att köpa kärlek, eller!?



2011-02-17 @ 11:24:53
Postat av: camilla

Anonym, det var verkligen inte så¨jag uppfattade det som malin skrev, för om det var så hon menade så håller inte jag heller med.



finns väl ingen som tycker att det är rätt att ha det så där som du beskrev det =)

2011-02-17 @ 17:13:00
Postat av: Malin

Jag menade som anonym skrev! :) kul att ni kommenterar! <3

2011-02-17 @ 20:49:38
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: camilla

OK, då håller jag inte med dig, hehe =)



alltid kul att diskutera åsikter =)

2011-02-17 @ 21:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0