ÄNTLIGEN FREDAG!

God morgon!
Om jag har lägtat till helg, just nu sitter jag i skolan och har slutat, hur najs är inte de lixom? En enda lektion..

Ihelgen ska jag bara ta de lugnt och "spara" pengar, ska bara ta det lugnt och mysa med min älskling, fast på lördag ska jag & Kim hem till Sara & Kippe och dricka vin och äta gott, kommer bli grymt mysigt :)

Sen längtar jag till Tisdag då jag ska göra naglar, fy faan vad jag är glad över att jag ska börja med de igen, va ett tag sen nu.. Brukar alltid ha ett uppehåll och låta naglarna vila men har aldrig haft ett sånt här uppehåll..

Och sen är de kryssning, OM jag längtar!!

Ska bli bättre på att skriva i bloggen också, men får aldrig tid till att göra de. :/ Men de ska bli ändring på de..

Idag ska jag, Natha, Linn & Sara hem till Anzo och gratta henne som fyller år! GRATTIS <3


Sen har jag inga planer, kanske hyra en film och mysa hemma!!

Och på Söndag ska jag spela bingolotto med min familj, haha de är så jävla kul & mysigt :D

Skriver senare, är de något ni vill att jag ska skriva om? VAD SOM HELST?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0