Återigen bakis.. :/

Va ute igår med mina fina vänner och min pojkvän!
Hade det grymt trevligt som vi alltid har tillsammans, även fast de var riktigt vidriga människor där igår.. Dom vet själva att dom är de också, haha vem är så patetisk och sitter och fottar oss lixom? PAPARAZZI LIXOM!?!
Haha det är kul och titta på sånna människor och bara skratta för man ser inerst inne att dom mår dåligt..
Men skit i de för jag har ett underbart liv, skiter i det som varit och tar dagarna som dom kommer med nya vänner och UNDERBART folk!

Har precis ätit frukost det va så j*vla gott ;)

Nu har jag precis gjort mig klar ska åka och handla lite såsom ett nytt täcke till Eldish tror jag tar ett fleece och ett vanligt vintertäcke! :D Min lillagullrumpa..

Tyvärr så har jag inga bilder eftersom jag tog inte med mig någon kamera men ska be Vendela skicka över dom när hon kommer hem! Så kan de bli ett fotorace kul va?
Och några av er som läser har ju också bilder på mig och mitt umgänge ni har ju antagligen min mail också så de är bara att skicka! HAHA PINSAMT!

Det förflutna kan var och en lära sig av, och idag gäller det att lära sig av framtiden









Kommentarer
Postat av: Vendela

Har lagt upp alla bilder på fejan gullet! :)

2011-01-23 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0