Den där bruden är så fake att ja kan svära på att det står "made in china" i nacken på henne!

God morgon bitches!

Gick upp skit tidigt idag och fixade håret och sminkade mig!

Baby körde mig hem till Natha för ja åkte när han skulle åka till jobbet så åkte dit innan skolan började!
När ja kom dit så var hon och Linn där! Ja tog mig en koppkaffe och snackade lite med Lena..

Vi har ätit frukost från cafet i Vallentuna (biscotti) Jag och Natha gick dit och handlade medans Linn höll på med arbetet. :)

Lektionen började precis så nu ska vi fortsätta plugga :D

Pappa är hemma med min prinsessa (tack för att du ställer upp) Vet att du läser mig blogg dady! Haha!!


Idag är "schemat" fullt för mig!
NU: Skola
OM ETT TAG: Hem till syster
VID 6: Mocka, fixa hö, mat, ta in hästarna
KL 7: TVÄTTA, FY FAAN VI HAR 3 FULLA IKEA PÅSAR SOM SKA TVÄTTAS IDAG!!!

Såå ja slänger upp ett inlägg när ja får tid över! (hemma hos syster kanske)




Puss på er! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0