:)

Heelluu :)

Imorse lämnade jag och älsklingen Elda hos Sara för hon skulle passa henne så jag stannade kvar en stund och åt frukost och fikade lite :) Väldigt mysigt..

Sen gick jag till skolan och pratade med läraren sen fick vi sluta, slapp dag? NAJS!

Så nu sitter jag hos Sara och ska snart äta nudlar..

Gick förbi Ica påvägen hit och köpte en blombukett och en vas till Sara som inflyttningspresent och för att hon är så snäll och tog Elda idag :)

Har inga planer på idag vad jag vet, vi kanske skulle följa med Kippe & Sara till Ikea och kolla lite :) Mysigt..


Skriver sen..

JAG & SARA <3






Pusspuss!!


Kommentarer
Postat av: vendela

Snacka om top notch brudar!!!!

2011-01-31 @ 13:50:19
Postat av: vendela

Snacka om top notch brudar!!!!

2011-01-31 @ 13:50:30
Postat av: milla

åh ikea!! love it! =)

2011-01-31 @ 18:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0