FREDAG!

Heelloo..

Vaknade av att min älskling ringde och sa att han skulle komma hem och äta lunch med mig, kul med sällskap när man bara är här hemma! :)
Så jag lagade gräddstuvad pyttipanna med min sköna morgonrock.. ;)

Nu väntar ja på att pappa ska komma, han har köpt något fint till Elda..
Hon skulle tydligen bli jätte glad. (de är hon hela tiden men aja) :P

Har suttit och kollat runt lite på blocket (tidsfördriv) det är kul å se om man hittar något fynd, inte för att ja har gjort de för de är mest skit.. :(

Ska nog gå och ta mig en kopp kaffe nu och chilla lite!


Idag är det fredag och jag har INGA planer, ska nog bara ta de lugnt med älsklingen kanske hyra en film och sådär.. Men man vet aldrig, kanske gör något annat smutt! <3

Måste ner till apoteket också å köpa en sak *hemlis* Tihii!


VILL TILLBAKA TILL KRYSSNINGEN FAN!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hemorojder salva? Klamydia piller?

2011-01-14 @ 17:11:41
Postat av: Anonym

Gravtest kanske ;p

2011-01-14 @ 18:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0