Jag älskar mina tjejer!

Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva nu,
men jag kommer tala direkt från hjärtat (som jag alltid gör)


Dom här tjejerna är dom finaste och underbaraste jag någonsin träffat, jag har aldrig skrattat så mycket som jag gör med er!

Ni ställer upp när man behöver prata, vi alla lyssnar på varandra, ingen blir "utanför"

Jag sätter handen på hjärtat och ber till gud att jag aldrig kommer att förlora er, vet inte vad jag skulle göra om ni inte fanns!

Visst, två av er är "nya" men jag känner direkt att ni är ÄKTA och jag menar verkligen det!

Ni ALLA är så fruktansvärt underbara och ni betyder riktigt mycket för mig glöm aldrig det...














Kommentarer
Postat av: vendela

SÖTA DU! <3

Är så glad att du har ramlat

in i mitt liv det behövde jag!

2011-01-24 @ 01:24:58
URL: http://www.venifer.blogspot.com
Postat av: Fia

Malin är bäst, Malin är bäst!!! Älskar dig lilsis!! <3

2011-01-24 @ 16:02:04
Postat av: malin

vad gulligt du är :) <3

2011-01-24 @ 19:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0