Lillrundan!

God Morgon!

Är hemma från skolan idag för vi hade bara en lektion, då kände jag att ja kunde lika gärna vara hemma med Elda så kunde Kim jobba ifred! :D

Har sovit fruktansvärt bra inatt, så himla skönt!

Va precis ute med Elda på våran lillrunda, eftersom hon är valp får hon ju inte gå så långt än.. Tråkigt för ja vill ju gå långa promenader, men de kommer.. <3

Idag ska jag sola och träna med Elda, det är de ända som står på schemat.. Sen får vi se om de händer mer saker, som de oftast gör..

Nu ska ja skriva ett cv och skicka runt till lite företag, måste ha ett extra jobb, vet två stycken ja ska skicka till sen får vi se..

Sen ska jag ringa körskolan idag också och boka 10 körlektioner, NAJS! Vill ju ha körkort nununu!



Skriver lite senare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du inte täcke på lilla valpen när det är så kallt ute? dom har ju varken päls eller underhudsfett för den kylan, och det är allmänt kännt för den rasen :(

2011-01-19 @ 18:12:32
Postat av: Anonym

Jo för att de va plusgrader ute, jag tror att ja vet vad jag gör sörru!

2011-01-19 @ 19:34:28
Postat av: Anonym

en valp fryser endå fattar du vell ?

snö på backen= kallt för en liten tunhårig plutt..



Men visst, stackars hund..

2011-01-19 @ 20:34:43
Postat av: Maria

Då ska hon ha skor på sig okcså alltså??

Lägg dig inte i vad hon gör med sin hund, jag tror nog att hon kan ta hand om den väldigt bra!!



+ Jag har skälv en liten valp hemma och det är inga problem att ta ut den i + grader en liten stund, det är inte så att hunden dör eller lider av det. =)

2011-01-19 @ 21:49:11
Postat av: Anonym

det sa ingen va? täcke brukar vara en självklarhet på valpar under vintern..



hur vet du att hunden inte lider ? sa den det till dig?



förstår vad ovastående menar med täcket...

2011-01-20 @ 05:09:32
Postat av: Jenny

Om du nu står för allt du säger så varför inte bara skriva att det är du Madde??



Eller sluta att lägga dig i och sköt dig själv!

Vet att det kanske är svårt att sluta läsa malins blogg, men snälla ge upp nu. Räcker det inte att du skriver om henne i din blogg var och varannan dag!

2011-01-20 @ 13:32:47
Postat av: Anonym

Oj, hade inte Madde nåt att säga nu? Buhu!

2011-01-20 @ 19:20:36
Postat av: Anonym

vem är madde? humorn i det hela är att kärringen som äger denna blogg är.. "haha".. idoter ska idioter ha, med allt vad det innebär. =) tack för mig, hej då på er bajsungar

2011-01-21 @ 01:01:23
Postat av: MADDE

OMG malin du är verkligen desperat på mig ? bara för att du har haters så behöver du vell inte tro att jag är besatt av dig ? snälla... Jag fick tips om dom här komentarerna så åter igen, nej malin jag läser som sakt inte ens din blogg, brukade kolla förut (längesen) men inte nulängre, finns lixom inget vettigt att läsa. Så ja det finns andra som ogillar dig.. Jag har aldrig komenterat din blogg utom den enda komentaren (som för övrigt handlade om samma sak)så detta blir nr 2.



Och att du och dina "vänner" lusläser min blogg dagut och dagin och sitter sen och tolkar allt jag skriver till att det handlar om dig (?) det kan inte jag rå för.. Så fortsätt gärna läsa min blogg (charmigt) men sluta tro att du ens är en liten smula av mitt liv. Ända gången jag måsste titta åt ditt håll är när du anklagar mig för saker och gör bort dig på detta sätt. Snälla rara malin sluta tro att jag (och mina nära) är besatta av dig ? varför skulle NÅN ?..



Ha det gott ! (lycka till med hunden )

2011-01-25 @ 22:01:51
URL: http://shotiie.blogspot.com
Postat av: Den riktiga MADDE

OMG malin du är verkligen desperat på mig ? bara för att du har haters så behöver du vell inte tro att jag är besatt av dig ? snälla... Jag fick tips om dom här komentarerna så åter igen, nej malin jag läser som sakt inte ens din blogg, brukade kolla förut (längesen) men inte nulängre, finns lixom inget vettigt att läsa. Så ja det finns andra som ogillar dig.. Jag har aldrig komenterat din blogg utom den enda komentaren (som för övrigt handlade om samma sak)så detta blir nr 2.



Och att du och dina "vänner" lusläser min blogg dagut och dagin och sitter sen och tolkar allt jag skriver till att det handlar om dig (?) det kan inte jag rå för.. Så fortsätt gärna läsa min blogg (charmigt) men sluta tro att du ens är en liten smula av mitt liv. Ända gången jag måsste titta åt ditt håll är när du anklagar mig för saker och gör bort dig på detta sätt. Snälla rara malin sluta tro att jag (och mina nära) är besatta av dig ? varför skulle NÅN ?..



Ha det gott ! (lycka till med hunden )

2011-01-25 @ 22:04:12
URL: http://shotiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0