Måndag 3/1-11

God morgon kan ja säga eftersom ja vaknade för typ en timme sen! :)
Riktigt skönt att sova ut!

Älsklingen är på jobbet och Elda ligger och sover..

Jag ligger i sängen och funderar på vad man ska hitta på idag.. Vad tycker ni? Vad gör man en tråkig måndag?

De är redan mörkt ute, de är helt sjuukt!

Ska hoppa in i duschen och sen fixa mig vet jag iaf sen upp till stallet och fixa lite (låter äckligt att ja ska duscha och sen till stallet men tro mig, man lukar inte skit efter vårat stall, de är så fräsht där) Men som sagt min älskling jobbar å ja måste vänta på han för att kunna åka till stallet!

GUUD VAD JAG HATAR ATT INTE HA ETT KÖRKORT! Hatar att vara beroende av andra! Vill kunna klara mig själv och kunna göra saker på egen hand! Men mamma betalar ju 10 körlektioner till mig så får se hur de går, kanske tar en intensivutbildning ;) Men ska självklart prova köra upp och göra skrivningen, går de inte så blir de en intensivkurs! <3

Ska också ta tag i att börja träna, min pojkvän tränar ju och har sagt att han ska betala ett träningskort till mig men ja sa att ja väntar med det! Varför skulle ja vänta med de? Haha jag i ett nötskal, ska ALLTID skjuta upp saker! Men nu jävlar ska de bli ändring på de!


Nu ska ja städa lite (ovanligt) men min pojkvän är ju lite slarvig med sina kläder å småsaker så va gör man inte? Haha vill ju inte leva i en svinstia.. Fy vad äckligt! Inte för att de är stökigt här men de är ju små saker ja stör mig på som att de ligger en tändare på bänken den kan ju lika gärna ligga i en låda står en kaffemugg från donken på bänken den kan man ju slänga, ligger lite saker på hundburen de kan man ju lägga på sin plats! Jaa små saker!
Men nu när ja tänker efter så är de mina saker som står framme haha! Ouuupsi! ;)


Haha är lite dragen på bilden men va faan! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0