Mys med Nathalie!

Heej!

Har bara chillat hela dagen, varit hemma för de mesta.. Åkte en snabbis ner till centrum och handlade lite saker såsom 2 filmer, en deo till min baby, cola, hårfärg, dipp och grönsaker & en jätte fin ny kalender! Måste ju anteckna vad ja gör och vad som händer å sådär! Duktig tjej! <3


Jag och Nathalie har legat och myst i sängen framför en film! Vi har oxå ätit upp dippen och grönsakerna! Hehe fruktansvärt gott om ja får säga!


Nu vet ja inte vad vi ska göra kanske gå en sväng mot henne eller nått, min pojkvän är och fixar sin data å vet inte när han kommer hem! Då hade vi ju kunnat lånat hans bil! Men men livet är hårt så nu får vi gå!


FÖRRESTEN! Jag har slutat röka! Har inte rökt en cigg på hela dagen sista ja rökte va igår! Duktig jaa e va?!?
Hoppas bara att de håller för jag är så fruktansvärt irriterad och svettas som FAAAN!





Nää nu ska ja leka med min vän!

See yoou! <3


Kommentarer
Postat av: MördarBritt

Du klarar det, för du är världens bästa tjej!! <3

2011-01-06 @ 21:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0