Mysmiddag med familj!

Heejsan!

Har varit hemma och ätit god middag med familjen (farmor & farfar kom hit) Sen så spelade vi bingolotto, jag var den ända som van å ja van en ny lott WOHOO! Haha, mycke å hurra för. ;)

Vi åt iaf 2 olika fläskfile, en med fetaost och gröna oliver i (super god) sen en med vitlök i och parmaskinka runt!
Sen potatis till och skit god sallad.. Yummiie!


Sen efter bingon så bestämde vi oss för att åka till Kims  föräldrar å dricka lite kaffe å snacka lite, påväg till kims föräldrar så stannade vi på Max och köpte Lyx Shake (jag är beroende) Dom är så GRYMT goda! 

Nu ligger vi i sängen och ska snart sova <3 Sweet..

Två bilder från idag!

Kanske inte ser gott ut men trust me this it good shieeeeat!




Osminkad, trött, sliten men skit samma jag kan iaf visa vem jag är och jag är STOLT för den jag är!
(behöver ju inte göra om mina bilder)






Sov gott see yoou tomorrow!



Kommentarer
Postat av: MördarBritt

Lyxshake :D Ovanligt malin, fy fan vad gott det är :D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-10 @ 03:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0