Ni kan få skratta lite till!!

Vad säger man lixom? MADDE, SNÄLLA SLÄPP KIM, de va ett jävla snack om restätare hit å dit, du har verkligen hakat upp dig på att KIM LÄMNADE DIG OCH TOG MIG ISTÄLLET!
Sorgligt men sant!!

Och sen att du måste uttrycka dig om att du inte "läser" min blogg att du "hörde" från någon annan att jag hade skrivit om dig? Haha svårt att erkänna att du sitter och läser min blogg varje dag för att du är så fucking desperat för att se vad jag och kim gör om dagarna!

Madde jag har skrivit ETT inlägg om dig.. Medans du lägger ner tid på att skriva BÖCKER om mig..
Du kan inte ha de lätt..




Kommentarer
Postat av: Madde

Men lilla du, sist du drog upp skiten med ip nummren så va du verkligen HEELT UTE OCH CYKLA ? snälla du..

2011-01-25 @ 23:16:16
URL: http://shotiie.blogspot.com
Postat av: Anonym

Och jusste, nej jag vill inte ha kim, om han mår bättre av att tro det så be my guest

2011-01-25 @ 23:16:52
Postat av: milla

hahah, men gud vad är detta ?? Malin bry dig inte!

2011-01-26 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0