Smothiiie!

Heej!

Vaknade 8 i morse av att Elda ville gå ut så gick ut me henne sen la jag mig i sängen och sov till 2 SKÖNT! Elda sov också, hon är en riktig liten chillis!

Sen så gick jag upp och gjorde en frukost Smothiiiie, GOTT!



JAG IGÅR!


Igår var jag och baby och handlade HAHA vi handlade saker till frukost och sen "bra" saker till Kims träning, sen så köpte vi Ahlgrens julgranar, haha dom sålde ut påsarna för 5 kr för att de va julgranar men dom går ut om ett år :/ Haha! Nu garvar ja medans ja skriver, Kim fick för sig att ja skulle färga hans hår i går så han köpte en färg som de va extrapris = bara en å samma farg, just nu ser han ut som en jordgubbe i huvet HAHA!  Så nu snart ska vi dra och shoppa ny hårfärg ;) Stackarn..

Typ såhär ser min älskling ut
lider med han faktiskt! :(


Idag så ska vi till stallet sen vidare till affären för att handla hårfärg
sen kanske vi åker förbi Kims föräldrar, har ingen aning faktiskt!
Kan skriva under dagen om ja får en liten lucka! :D



Kommentarer
Postat av: camilla

Vad har du gjort smothien av? ser grymt god ut

2011-01-15 @ 23:41:07
Postat av: Malin

Den är gjord av 2dl lättmjölk, 1dl vanilj yoghurt och en halv dl jordgubbar man kan ha hallon också :) så den är ju inte så onyttig.. Man mixar ihop allt med en mixer.

2011-01-16 @ 00:35:39
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0