Sovdags för mig och mina älsklingar!

Halloooj! :D

Har haft en väldigt lugn och mysig dag idag med dom bästa!
Orkar faktiskt inte skriva så mycket, men har lite bilder från idag & igår kväll! :D

Elda ligger och sover och jag och Kim ligger i sängen och ska sova!
Vi har redan legat i sängen i typ 3 timmar och myst.. <3
Vi har haft det riktigt mysigt som varje kväll..


Jag & Natha snackade lite på msn slutade med att vi camade och la
till massa saker, ja veet de ser kul ut, men vet ni? Vi hade de skit kul!
Älskar den här tjejen obeskrivligt mycket, hon står mig riktigt nära hjärtat!



Sen gosade jag lite med min prinessa Elda <3
Hon är den grymmaste hunden ja stött på!



Det var meningen att den här bilden skulle komma upp imorse men
glömde sladden hemma!! (tagen innan skolan idag)

Samma med den här!!


Jag och mitt hjärta nyss! <3
Du är ju så fruktansvärt underbar!





GOD NATT, HOPPAS NI SOVER GOTT!
SJÄLV SKA JAG/VI GÖRA DE..


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina bilder =)

2011-01-20 @ 00:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0