Sovdags!!

Nu är de dags att sova, har varit en lång dag, först var jag i skolan sen när vi slutade så gick jag, Vendela & Saffie hem till Saffie och låg ovh slappade i hennes säng, sen började jag plugga gjorde uppgifter till 2 kapitel (snacka om duktig för att vara jag) brukar alltid skita i att göra hem uppg, men måste verkligen "fixa" till de jag inte klarat, kan ju inte göra allt men lite iaf.. :) Sen fick jag massage med coccos cremé, SAFFIE är GRYM på att massera höll på att somna hela tiden haha..

Sen kom papii och Linda å hämtade mig så vi åt middag och snackade lite..

Har eventuellt ett JOBB! Snacka om glad, dom ska ringa mig nu i veckan tror jag om jag hörde rätt..
Om allt går som de ska och jag får jobbet så kommer jag vara så jävla glad!

Imorgon är det skola igen och jag längtar inte till lektionerna när man hör: GOD MORGON SVERIGES HOPP OCH FRAMTID.. What!?! Varför, läraren säger det jämt...
Men jag längtar till mina tjejer! :)

Snart är det kryssning också och den kommer bli grym, fy faan vad jag längtar..

Har inte så mycket mer att skriva, lovade ju en hiss å diss lista men har verkligen inte orkat.. Fixar de imorgon.. :D

Ska sola imorgon också, fan va skönt.. Så man blir lite brun, kan ju inte se ut som snövit? :/


Nu ska jag lägga mig och krama om min underbara pojkvän, har saknat de, inte varit med han så mycket idag han slutade ju så himlans sent tycker ja! :( <3




See you tomorrow bitches and hoes! ;)
God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0