Uttråkad!!

Shoololuloluuu!

Har så fruktansvärt tråkigt, sitter på lektion tror vi har turism och de SUGER, faan va tråkigt de är! Är så fruktansvärt uttråkad!

Jag just nu




Vill ha rast så ja kan ta mig en kopp kaffe å njuta..


Idag har ja inga planer, ska iaf till stallet men de e inte riktigt en plan för där är jag typ varje dag så de e ju inget konstigt för mig..


Jo nu kom jag på en sak vi ska göra idag, åka till Kims föräldrar och säga grattis till hans pappa!


Kollade ju på solsidan igår som ja sa HAHA asså ja ÄLSKAR de där programmet! Shit, jag brukar ALDRIG sitta och skratta när ja kollar på tv/film, ja brukar inte tycka saker är roligt men solsidan IS THA SHIIIIIT..



JAG SKA FIXA EN NY HEADER NU KANSKE KOMMER UPP IKVÄLL, VAD SÄGER NI OM DE?
DEN JA HAR NU ÄR JU VÄLDIGT TRÅKIG, DEN NYA SKA BLI MER LIV I! WOHOO!


Okeej nu skriver jag bara onödiga saker bara för att skriva, kommer på mig själv, hjärnan snurrar för ja sitter och tänker på vad jag ska skriva om..

Jag kanske ska hissa å dissa? Eller kanske skriva något bra tips? Får se hur de blir!

Håll ögonen öppna för de kan snart komma upp något roligt! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0