Vendela myser på golvet!

Tjolahopp!

Sitter i skolan, har precis ätit lunch, köttfärsås och spagetti..

Vendela låg precis på golvet och njöt.. Men nu satta hon sig breve mig och gjorde en liten otrevlig sak.. HAHA!

Vill sluta nu och ta en god kopp kaffe hos min kära syster..

Vill ni veta en rolig sak, nu har vi kollat upp en till kryssning, vi ska boka biljetter imorgon! fy faan vad roligt, nu har man något kul att se fram emot igen!

Och i helgen är det ju utgång, vet inte än exakt med vilka men iaf jag och min syster, Vendela & Malin. Kommer bli riktigt roligt.. Inte för att ja har några pengar men de löser sig alltid! ;)


Jag & Vendela på kryssningen! Fina tjejen.. <3



Kommentarer
Postat av: ven

fina du <3

2011-01-18 @ 21:31:41
URL: http://www.venifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0