Vill inte, vill inte, vill inte!

God morgon!

Gick upp kl 06:20 och fixade iordning mig, gick på ca 5 min för jag ångrade mig, tänkte locka håret men kände att mina armar och mina ögon orkade inte de! Sov ju med flätor så lite vågigt är de ju ändå..

Älsklingen låg kvar i sängen och såklart gick ja dit och la mig och blundade lite, slutade med att ja somnade till, älsklingen gick upp och sa att ja också skulle gå upp så ja flög upp, eftersom ja började skolan.. Hehe!

Så vi packade ihop Eldas saker och slängde in oss i bilen, fick skjus till skolan, har jag inte världens snällaste kille? Jo det har jag, och jag älskar han SÅ mycket! <3 Sen åkte mina älsklingar iväg för att jobba..

Tror nog inte att ja har stallet idag, tror de är medryttaren som har idag.. Hoppas de, har verkligen ingen lust att åka dit idag..

Efter skolan ska jag bara hem till syster och fika och mysa lite.. :)

Jag & Kim har bestämt oss för att bara ha en mysdag idag, så när han slutar ska han hämta mig så lär vi ju åka till hans föräldrar och hämta lite papper sen hem till oss för att kolla på film, äta middag och bara ta de lugnt! Fy faan vad skönt!
JAG VILL LIGGA UNDER ETT VARMT TÄCKE NU OCH SOVA, INTE SITTA VID EN KALL SKOLBÄNK!



Skriver sen!




Kommentarer
Postat av: Sara

I love you

2011-01-18 @ 10:58:29
URL: http://ljuuuvlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0