BBQ!

Heej allihopa! :)

Vaknade av att mitt hjärta kom hem, skönt för han att bara ha 2 kunder idag som gick jätte fort :)
Jag, Kim & min bror Gurra åkte och åt lunch de va BBQ Buffé, va väl sådär, man har ju ätit godare..

Efter maten körde mitt hjärta ner mig till skolan så ja kunde umgås med mina pinglor :)
Linn beställde massa smink så bad ja henne köpa lösögonfransar till mig, kan ju vara riktigt snyggt när man ska gå ut å sådär! :)

Nu sitter jag i Caféterian själv, tjejorna åkte till centrum och handlade lunch så då kunde ja sitta kvar så slapp dom stänga. Visst är jag snäll..

Idag är det jobb på schemat, fy faan löningshelg (folk är som gamar) kommer stressa sönder idag känner jag..
Börjar 3 och slutar 1 i natt.. De är iaf bra pengar!

Lite bilder ska ni få :) Tagna nyss, visst är ja lite söt! :)



"Outfit"


Skriver antingen när ja slutar eller imorgon, ha en bra dag/kväll mina fina! :)




Kommentarer
Postat av: camilla

Fina bilder =)

2011-03-27 @ 03:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0