Gick bra iaf :)

Kom nyss hem, Pappa hämtade mig från skolan.. Vi har suttit och sålt heeela dagen men de känns riktigt bra eftersom pengarna går till studenten! Vi fick ihop väldigt bra för att bara sitta i skolan..
Haha tänkte slänga mina blåbärsmuffins igår för jag belv så irriterad för ja trodde att ingen skulle köpa dom för dom såg typ mögliga ut, men faan va fel ja hade, det va dom som gick åt mest ;) Dom tog slut först! Ganska grym är jag iaf.. Sen Coccostopparna gick också åt ganska bra tror de va 5 av 16 kvar! :D

Nu sitter jag hemma och kastar boll med min lilla vovve :D Hon är så jävla rolig när hon leker.. :P



Väntar på att älsklingen ska sluta så jag får lite sällskap, kanske äta något gott eller såå . :D

Ikväll är det FEST, hoppas det blir roligt.. Men de tror jaa! Ska nog inte dricka men får se hur de blir mot kvällen, undra vad man ska ha på sig.. Hmmm många funderingar HAHA!


Det blir nog inge träna idag tror ja.. Hinner nog inte för vid 8 ska vi vara på festen å sådär..



Vad ska ni göra idag mina fina bloggläsare? :)



Kanske skriver ett inlägg lite senare och visar vad de blev för kläder å sådär?
Om INTE, hoppas ni får en lyckad & underbar kväll och kom ihåg, va rädda om dom som står dig nära! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0