Lista!

Namn: Malin Linnéa Ljungberg

Piercingar: Yees, 3 stycken & 7 i öronen

Tatueringar: Yees, 5 stycken!

Längd: Hmm, 163 tror jaa!

Skostorlek: 37 / 38 beror på skor

Hårfärg: Mörkbrun med lite rött i

Fräknar: Haha de kommer några på sommarn..

Motto: Lev idag, imorgon kan det vara försent!

 

Kär? OM JAG ÄR!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Aa antingen på landet eller en snygg lägenhet i stan

Tycker du att du är attraktiv? Haha beror på

Dricker du? Ibland

Röker du? Yees!

Vilket schampo använder du? Just nu Head & Shoulders

Vilken parfym använder du? Olika, jag har väldigt många

Vad är du rädd för? Att något ska hända med dom jag älskar

Gillar du att tvätta? Aa jag & älsklingen har skit kul när vi tvättar ;)

Gillar du berg- och dalbanor? NEEEEEEEEJ!

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Pappa på burk, SE DEN, GRRRYYYM!

Filmen du köpte? Någonting med Virgin

Låten du hörde: Amazing

Låten du laddade ner? Oj kommer inte ihåg..

Personen du ringde? Farmor

Personen som ringde dig? Nathalie

TV-program du såg? 2½ men

Person du tänkte på? Natha

 

 

Favorit...

Låt: Har många, kommer ju nya favoriter heela tiden..

Sak att göra: Festa&Dansa, mysa framför tv:n.

Sport: Ridning

Dryck: Coca Cola

Kläder: Leggings, linne å en kofta

Film: Iam Sam. Sen en annan som jag inte kan komma på namnet..

Bil: Lamborghini

Serie: Har ingen..

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Yes I Do

Gråtit över en flicka? Yes I Do

Ljugit för någon? Yes..

Varit i slagsmål? Yeess!!

Blivit arresterad? Yees!

Träffat någon från internet IRL? Haha aa tyvärr.. :/

 

Antal...

Gånger ditt hjärta brustit? Ingen..

Hjärtan brustet på grund av dig? ??

Tjejer du kysst? 5 kanske

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ingen :/

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen. :/

 

Senaste...

Boken du läste? Sex som jag vill ha det

Personen du fick e-mail av? Mig själv

Personen du fick brev av? Polisen

Personen du fick sms av? Nathaliiiiie

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Varje dag typ! ;)

Saken du köpte? Kommer inte ihåg.. Cigg kanske..

 

 


Vad har du gjort idag? Druckit Óboy, rökt, fixat mig..

Var det kul? Nää inte speciellt.

Brukar du svära mycket? Haha för mycket :/

När stiger du upp på morgonen? Beror på..

Vad har du på dig? Svarta jeans, svart långt linne och en kofta

Vad ska du göra ikväll? Ingen aning, träna kanske..

Vad är du allergisk mot? Tomater förut men tror de har blivit bra nu!

Var har du ont? Haha i magen TRÄNINGSVÄRK!

Använder du hårspray? Aa de gör jag..

Kan du stå på händer? Med hjälp kanske..

Håkan Hellström eller The Ark? BLÄÄÄ!!

Salt eller socker? Sugar baby ;)

Gillar du ketchup? Aa.

Är du glad nu? Aa men lite närvös..

Var du glad igår? AA som fan! :)

Vad dansar du till? Naaajs musik..

Stockholm är... ? ???

Göteborg är... ? ???

Kan du sjunga? Haha på mitt egna vis ;)

Spaghetti eller makaroner? Båda :D

Land du vill besöka? Karibien med min pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0