Livet leker, sommarn är påväg!

Alltså det är heelt sjuukt hur glad man kan bli av lite sol!

Elda åkte tåg idag för första gången, tänkt att de finns IDIOTER som är rädda för hundar som Elda! Bara för att vissa inte kan ta hand om sina hundar på rätt sätt så ska folk behöva flytta sig från "oss" i tåget, sucka när dom går förbi.. Vad fan har min hund gjort?!? :O Blir så jävla irriterad!!

Sen fanns de ju RIKTIGT många som stannade mig och ville klappa och sa hur underbar hon var :)

Just nu sitter jag hemma hos Sara och ska snart gå och göra naglar :) NAAAJS!
Kommer bli sjukt fint som vanligt när jag fixar dom hos "min" tjej.. :) Hon har grymma priser och är grymt bra (kan de bli bättre) NOPE!

Sara håller på att bränna en skiva till mig nu, hann inte igår hon lackade ur för alla låtar fanns inte ;) Haha sööt!


Nu ska jag hjälpa henne så skriver senare då ni får lite bilder också, de är väl en bra deal? ;)



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0