Lördag och jag är bakiis :/

Haha shiit vilken kväll igår, alla va fulla och ALLA dansade vi hade riktigt roligt och vi var MÅNGA som gick ut.. Vi tog en svart taxi hem haha har åkt med han förut han är riktigt rolig :) När vi kom hem så däckade vi på en gång! VA HEELT SLUT I BENEN.. Dansade nonstop..

Idag har jag inte gjort så mycket, åkte hem till syster och fixade hennes hår å sådär, drack lite kaffe :) Sen kom Kim och hämtade mig så vi åt middag ute idag med Linn & Calle <3 Utemat är bra när man är bakis, ELLER HUR! ;)

Tyvärr så blev det typ inga bilder igår för smarta Kim lämnade kameran i jackan så jag tog några med mobilen, inte så bra bilder men dom duger iaf så här kommer dom:







Har ingen aning om vad som händer ikväll, kanske hyra en film eller nått.. Bara ta det lugnt tror jaag! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0