Lördag! :)

Idag är det lördag, faan vad skönt det är med helg asså :)

Och nu är de såhär att de är inge mer skola utan nu är det bara praktik som gäller! Så JÄLVA SKÖNT!

Skulle ju berätta en sak för er som jag är väldigt glad över, kan inte berätta allt men en liten detalj, det är såhär att jag har eventuellt ett till jobb pågång.. Hoppas att de går som jag vill, vilket jag tror att det gör!!! :D


Idag ska vi hem till Carro som fyller 21 år! GRATTIS TILL DIG GUMMAN <3


Just nu är vi hemma hos Natha och hundarna har lekt som bara den, haha så jävla kul att titta på.. :P

Vad ska ni göra idag? :)

Puss på er!!!



Kommentarer
Postat av: camilla

Vad roligt, hoppas du får de jobbet =)

2011-03-13 @ 10:26:17
Postat av: Carro

2011-03-13 @ 11:17:54
Postat av: Carro

Tack Fina Du! :)

2011-03-13 @ 11:18:29
URL: http://grusoglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0