Mobilbloggar! :)

Heej mina fina! Sitter just nu på tåget och är Lite nervös, men de här går bra! Vad kan gå fel? Har suttit och pratat med två underbara vänner nu innan jag hoppade på tåget, dom är riktigt duktiga! Dom jobbar i cafeterian i skolan, efter det så åker dom till sitt andra jobb! Puuuh, dom jobbar från 8 på morgonen till typ 9 på kvällen! Bra jobbat tjejer! <3 Jag undrar vad jag ska göra efter jag har varit På intervjuvn... Jag ska iaf träna ikväll. Hatar att inte ha något bestämt som man ska Göra! Älskar verkligen att ha något att se fram emot, typ wiiie ikväll är de bio eller ikväll ska Vi fira den. Ni fattar! :) snart blir det lite bättre när man har jobb å sådär! Jag har fått en skit bra praktikplats (måste ju Ha de tills skolan slutar) ska iaf "jobba" med min pojkvän, och hans chef sa att han gärna Kan lära mig massa pappers arbete! GULD VÄRT! Jag kommer få ihop väldigt bra saker sen som jag kommer ha Med mig hela livet! :) det är viktigt tycker jag att ha erfarenhet av massa olika yrken! Man måste våga prova på!! Nu jobbar jag extra på ett äldreboende. Nu ska jag provjobba för en resturang. Jag har jobbat på dagis. Jag har praktiserat på ett hund dagis. Jag har praktiserat som hovslagare. Och nu ska jag praktisera på ett kontor samt installera lås & larm! Hur bra låter inte de?? :) Skriver senare, blev ett långt mobil inlägg! Tur att man Är grym på att skriva på en iphone 4!! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0