Nej jag byter inte blogg! ;)

Haha asså är jag dum i huvudet eller vad är det med mig? Haha Fattade ingenting av Myshowroom :/ Nått riktigt skumt med den "bloggplatsen".. Den ända jag har fattat mig på det är här på blogg.se :) Så jag fortsätter här..
Ända anledningen till att jag ville byta blogg var för att jag vill kunna blogga från mobilen vilket jag inte fattar mig på hur man gör de här.. :/

Idag har jag ju varit i skolan, Jag & Sara har gjort ett jätte fint arbete tycker jag faktiskt så de måste vi få bra "beröm" för.. :)

Efter skolan gick jag och mötte upp syster Linda & Cazper och tog en sen lunch, fick bli en räksallad (grymtgott!) från café biscotti i Vallentuna centrum!

Sen gick Jag, Linda & Cazper och hämtade Simone på dagis sedan mot Kondis och fikade där, dom har mycket mer att välja mellan och allt är mycket godare och mycket billigare ;) Man måste ju tänka ekonomiskt! ;)

Nu är jag hemma Elda har saknat mig, pappa har haft henne på jobbet heela dagen.. När jag kom hem så hoppade hon upp i mitt knä och vägrade gå bort SÖTNOS! Saknar henne sjuukt mycket om dagarna när pappa har henne :( Snart när hon blir lite äldre så får hon vara med mig på jobbet :) <3 Kommer bli NAJS..

Nu väntar maten det blir Korvstroganoff med Ris!

Skriver senare! (har ingen bild, ny data lägger upp en senare!)



Kommentarer
Postat av: My

Jag bloggar från mobilen, det går hur bra som helst :) mms:a in bilder går oxå! Säg till om du behöver hjälp! Kram

2011-03-10 @ 19:07:55
URL: http://gabbeminangel.blogg.se/
Postat av: Malin

Taack My!

Jaa jag behöver hjälp :(

Fattar Ingenting!

Kram <3

2011-03-10 @ 21:08:22
URL: http://peaaarl.blogg,se
Postat av: My

När du ska skriva ett inlägg så måste du klicka på "ändra redigerare" längst ner i högra hörnet på "skriv nytt"-sidan. Sen är det bara att skriva på! Och om du ska ha ngn bild upplagd så får du mms:a in bilden till bloggen! Då måste du kolla på att ditt nr står med på ditt konto, sen går du till "arkiv" och sen "mms" och där står det all info tror jag :) lycka till! Kram

2011-03-11 @ 07:44:12
URL: http://gabbeminangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0