Ny tränad samt duschad! ;)

Heej!

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade runt halv 12 då jag tog mig en skön dusch och sen började fixa mig lite.. Sen kom Linus och hämtade mig så åt jag frukost i skolan och umgicks lite med Linus, Natha & Linn, efter en stund kom syster Linda och Cazper dit och pratade lite.. Linda säger att hon å pappa ska åka till täby och kolla lite så jag följde med :) Pappa köpte ett fint linne till mig ett vanligt svart med en dragkedja i ryggen..
99:-

Shiiit vad jag hittade en snygg klänning men tyvärr så fanns det bara storlek 40 & 42 :/ SUCK! Så är det jämt när man hittar något man verkligen vill ha! :( menmen dom sa att de skulle komma in i veckan så åker dit då :) Sen fick jag en hårinpackning som jag tror är grym, och den luktade sjuuukt gott, den ser lite farlig ut men haha värt att prova ;)
109:-


Efter täby så åkte jag hem och åt och umgicks med familjen..
När vi hade ätit klart så drack vi kaffe sen åkte jag och pappa ut och övningskörde, skit duktig jag är körde på arningeleden och pappa bah MALIN,du kör för fort, haha de va lite kul :P Det va en jävla H*RA som låg bakom med en stor Jeep som hade helljus och tröck mig i arslet, hur kan man göra så mot något som har övningskörnings skylt eller man kan inte göra så mot någon överhuvudtaget men ser man att det är någon som övningskör så kan man faktiskt visa lite respekt.. Kan körde 85 och det va 80 så jag körde inte för sakta lixom och han kunde köra om för de va typ bara vi på vägen.. :/ Nu ska ja sluta snacka om de men jag tycker faktiskt att det är väldigt viktigt att visa respekt i trafiken då det kan ske väldigt farliga olyckor!


Tränade nyss som sagt, shiit vad skönt det är nu när man kommit hem, när man väl är där nere så vill man typ döööö.. Haha och efter duschen så känner man sig avslappnad och allt är skönt i kroppen! ;)


Tänkte göra ett träningschema, även fast det går bra utan så kan det vara skönt att ha något att gå efter :)
Sen ska jag åka till gymgrossisten när jag får pengar och köpa lite saker, sen blir de sluta äta godis på vardagar, gå istället för att be någon köra mig, inte dricka läsk utan typ kolsyrat vatten å sådär! :)


Imorgon: Då står det tandläkaren på schemat kl 13:00 ska laga hål så hela mitt face kommer hänga imorgon :/ Hate It!! Aja sen ska jag mysa med mina tjejor i skolan :) Skulle jobbat imorgon men sa att jag kommer på Onsdag eftersom jag ska till tandläkaren imorgon ;) Naajs!


Nu ska jag mysa med min underbara pojkvän som jag älskar obesklivligt mycket samt min underbara hund <3




Läggdags, PUSS PÅ ER!! <3


Kommentarer
Postat av: MördarBritt

Snyggt linne, jag har också ett =)



Love you <3

2011-03-21 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0