Sitter i caféterian och chillar!

Sitter här med Natha & Linn och myser.. Shit vad dött det är i skolan nu asså.. Haha!!

Väntar på att Kim ska komma och hämta mig så jag kan åka hem och stor städa, ska ha folk hemma ikväll, så det blir "förfest" hos oss ikväll, chill!! Sen blir det UTGÅNG!


Idag gick jag i centrum med min lilla prinsessa, haha det blåser ju ute så hon jagar alla löv. Sen så stod det en tant och åt bulle å Elda fick såklart syn på den så hon satte sig nedanför och viftade på svansen haha tanten gav henne en bit bulle ;) Snacka om charmtroll. Tror ni att jag skulle fått bullen om jag satte mig framför och såg glad ut? ;P




Vad ska ni hitta på idag?


Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0