Skäms på mig!!!

Gud va jag har varit dålig på att uppdatera!! :/

Igår gjorde jag inget speciellt, tränade som F*N och sen var det ju bingolotto, vann tyvärr ingenting (kanske bättre tur nästa gång) Hoppas iaf!!

Idag har jag varit nere och simmat och busat i vattnet med syster, Cazper och pappa ville följa med ner och bada, mysigt :) Sen kom vi hem och glodde på en film.. Älsklingen kom hem och körde ner mig till Fia vi satt där en stund och sen åkte vi till Camilla & Tomas och va där (jag fia simone & jocke) vi gjorde vårullar haha :) Gott som faaan!!

Bilder på badkläderna :) Dom tillhör inte varandra men kunde inte simma i överdelen som tillhör trosan ;)
ÄLSKAR ED HARDY BIKINIS, KIM KÖPTE TILL MIG, HAR 2 STYCKEN <3



Juste, när jag låg och kollade på film så får jag ett samtal, det var en kille som säger hej jag heter S*** och jag börjar fundera vem är det här?? :/ han fortsätter att prata men jag lyssnar inte riktigt på vad han säger då jag hör skulle du vilja komma in och provjobba imorgon? Då fattade jag, haha det är de där "nya" jobbet jag snackade om! :) Så imorgon ska jag provjobba! (kommer nog att få jobbet) det är nästan heeelt säkert! Så jävla glad jag är att jag nu kommer att tjäna mina egna pengar, kommer kunna köpa fina saker till mig, våran hund och fina presenter till min fina pojkvän <3 GLAD!!
Tänk att allt i mitt liv går bra just nu, jag har ett vikarie jobb och ett till jobb på G, jag har världens underbaraste pojkvän, världens finaste vänner och den underbaraste familjen som alltid finns där och ställer upp! Sen får vi ju inte glömma den BÄSTA hunden jag någonsin varit med om, guuud vad jag älskar henne.. <3

OJ nu vart det mycket här :P Men jag är SÅ GLAAAD! :D

Nu ska jag ringa min kära pojkvän och kolla vad han gör för bus, kanske skriver senare OM inte så skriver jag imorgon antingen innan "jobb" eller efter :)


All kärlek till er som läser min blogg <3


Kommentarer
Postat av: camilla

Åh vad glad jag blir när jag läser. =) hoppas på detta nu, jag håller tummarna för dig =)

2011-03-15 @ 08:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0