Tröttiiss!

Helluu :)

Igår var de ju som sagt Valborg, gillar inte den dagen då alla super sig så j*vla fulla vilket bara är vidrigt..
Jag och baby satt bara hemma och gjorde absolut ingenting då vi senare gick hem till Carro som hade lite folk hemma så vi satt där och körde ett spel och snackade lite, dock var jag fruktansvärt trött så gick hem ganska tidigt och somnade som en stock! :) Vaknade skit sent idag också, haha snacka om seg.. ;P

Just nu håller jag på att laga mat till mig och älsklingen och det blir kebabtallrik (gott)!!
Fast det är ju alltid godast att äta de på en pizzeria! :) Men men!!

Idag ska jag inte göra någonting alls faktiskt.. Bara ta de lugnt! *skönt*

Nu ska jag fortsätta med maten väntar bara på pommes som ligger i ugnen! :)


Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: camilla

da va förut på dollarstore, vart ligger de? är det bra priser? vad köpte du där?

2011-05-02 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0