Paaaarty! :)

Shuu!

Sitter just nu och väntar på att åka så tänkte slänga iväg ett inlägg lite fort :)

Idag har jag som sagt varit lite arg men de har löst sig SKÖNT! <3
Gillar inte att bråka med någon som ja älskar!

Färgade ju håret idag, ni ska få se före/efter bilder, fast de va ju bara utväxten ja färga men de är väl ändå roligt med bilder :P

(Mobba inte min tröja det är iof nathas men de är en färgningströja!)

JAG ÄLSKAR MITT HÅR! ;)




Nu kan ja visa er hur ja ska se ut ikväll eftersom ja är färdig för natten ;)
SMYCKEN!



ME,ME AND ME <3



HOPPAS NI FÅR DE ROLIGT IKVÄLL MINA FINA LÄSARE <3
HA DE BÄST! SKRIVER IMORGON..



Kommentarer
Postat av: camilla

Va söta händer du har =). Du blev jätte fin för kvällen. ha en toppen kväll =) men va rädd om dig

2011-02-18 @ 20:03:03
Postat av: Malin

Hehe söta? :P Taack, själv tycker ja inte om dom.. :/



Taack så mycket <3



Aa ja ska vara rädd om mig :)

2011-02-18 @ 20:12:59
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0