Sent inlägg såhär innan läggdags :)

Heelluu!

NU äntligen ligger jag i sängen och ska sova! :)

Har haft full rulle hela dagen och den har sett ut såhär:

Skola när den slutade så hämtade älsklingen upp mig, Natha & Linn så vi åkte till Hööks och köpte ett täcke till Puma (nathas hund) jätte fint faktiskt, tänkte köpa de till Elda förut men fanns inte hennes storlek.. :/

Efter de så åkte vi och hämtade Simone på dagis, j*vlar vilken gullunge de där är alltså!!

Hur kan man låta bli att inte älska dom?
Titta bara så fina dom är!! <3
Syster & Systerdotter


Vidare hem till oss och gjorde pannkakor (tog typ en timme) Natha hade med sig Puma också så Elda och Puma lekte lite å sådär :) Våra FINA prinsessor!  <3

Sen så gick vi en promenad tillsammans med hundarna sen chillade vi en stund och sådär..

Pappa lagade Nudelwook och vart plötsligt hungrig igen, man blir faan inte mätt av pannkakor :/ Skumt!
Så slängde i mig ett lass mat till :D

Sen åkte vi hem till Natha och lämnade Puma och vidare hem till Kippe & Sara på en koppkaffe.. Sen hem igen för att köra hem Fia och Simone som va där hehe väldigt mycket hit å dit...

Helt plötsligt så hade vi tråkigt/inget att göra så vi bestämde oss för att ta en sväng till Kims päron, så de fick bli ytterligare en till kopp kaffe! HAHA!

Nu ligger vi i sängen (färdigåkt idag) Inge mera bil! ;)

Imorgon har jag skola och börjar kl 10:00 SKÖÖÖNT!

Våra fina tjejer PUMA & ELDA <3





SOVDAGS! GOD NATT <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0