The trick is never to lose hope!

Äntligen ligger jag i sängen, OM jag längtat!!

Efter skolan gick jag ju till syster och va där sen kom min kompis Vendela förbi och vi va där ett tag, sen rörde vi oss hemåt till mig och satt här och snackade lite, åt lite å sådär.. Sen körde jag och älsklingen hem henne och tog en tur till täby och va där en stund och fixade lite med papper och sådär..

Nu ska vi kolla på solsidan, kollar ju aldrig på tv så kollar på de på internet.. Mycket skönare, vem orkar passa tiderna som går på tv? Med reklamer å så, man blir ju bara irriterad!

Elda har fått sista rastningen så nu är de bara att NJUTA av sängen..



Det är helt sjukt, jag och Vendela har gått i samma
klass i snart 3 år och vi har knappt sagt hej till varandra!
Nu har vi börjat umgås efter kryssningen och jag har ju
missat väldigt mycket.. Hon är en sån underbar tjej!
Vi skrattar hela tiden, pratar om *känsliga* saker, vi passar
väldigt bra ihop tycker jag! Vi har kul hela tiden..




Nää nu måste ja kolla på SS!

Skriver imorgon när ja vaknar
God natt på er mina kära läsare!!



Kommentarer
Postat av: vendela

<3

2011-01-19 @ 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0