Ooops my bad! ;/

Tjolahop i lingonskogen!
Har inte haft ork att skriva å tänkte att ja har fått lite utskällningar idag ang att jag inte bloggar så här har ni mig, JAG LEVER! :D Hihii..

Idag har jag jobbat började 07:00 och skulle sluta 16:00 men gick typ vid 14:00, hade sån migrän och trodde att jag skulle avlida på plats! Gick till min "chef" och berättade för henne att jag såg suddigt, hade spya i halsen, va snurrig å jaa mådde helt enkelt inte bra och hade tagit två starka verktabletter som inte hjälpte.. :/ Hon sa åt mig att gå hem och vila, vilket jag gjorde.. Kunde knappt titta när ja gick mot bilen (pappa hämtade mig) gick med halft stängda ögon och hoppades på att ja skulle komma fram till bilen "hel" kommer hem lägger mig i sängen och somnar på studs! Älsklingen gick in och lagade mat till mig åt de och kände mig lite bättre, då jag får en nock av min hund då smärtan kom TILLBAKA, f*ck tänkte jag.. La mig ner och höll mig för huvet och pooof de gick över.. TAACK! Äntligen fick ja bli männsika igen ;)


Sen åkte jag hem till syster och tog de lungt där, satt och snackade, gick å beställde lite mat å sådär.. :)MYS!

Senare nu på kvällen åkte jag, Fia & Natha till donken och åt glass å nuggets, Yammiiiee ;P

Nu ligger jag i sängen och ska sova för imorgon har jag lite att stå i.. Får se om ja hinner slänga upp något fint inlägg till er imorgon :) VAD TYCKER NI? ;)


Sov så gott så hörs vi!



Pusss och massa kärlek från Maaliin <3



Kommentarer
Postat av: camilla

du passar grymt bra i blont =)

2011-05-14 @ 11:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0