Å så va de JULAFTON!

God Morgon ska jag inte säga för jag gick upp klockan 8 imorse och åkte till stallet med Camilla och fixade å donade lite! :)

Sen har jag duschat och fixat mig så nu är jag helt klar!

Baby och Pappa är och handlar dom sista julklapparna! Så jag är hemma med min prinsessa!

Åhh, la upp alla julklappar runt granen igår, fy faan va lite klappar de va till skillnad från vad vi brukar ha! Haha!
Men jag förstår mamma å pappa varför ska dom lägga ut ALLA sina pengar på julklappar?

Men jag är nöjd iaf, har fått 2 julklappar en av syster Linda som bestod av ett par skit varma leggings ;) Det behöver man ALLTID!
Sen fick ja pengar så ja kan shoppa lite på mellandagsrean, tänker inte säga hur mycket för att de har inte ni något med att göra ;) Tihii!
Sen har jag ju mer julklappar som väntar på mig! SPÄNNANDE! <3

Imorgon ska vi hem till Kims föräldrar och fira jul! <3 Mee Like!

Har tagit lite bilder nu på morgonen som ja tänkte bjuda på ;)

Oväntat att jag har en ROSA tomteluva!!

Våran julgran också!








Skriver under dagen! Puss!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

"ända sedan jag var 12 har jag putat med läpparna och nu är jag trött på det så jag gjorde en läppförstoring istället" varför putar du ändå med läpparna? du ser ju sjuk ut :S

2010-12-24 @ 14:18:46
Postat av: Malin

Haha de kan nog vara så att de jag sprutade i har gått ut! Lägg dig inte i om du inte kan visa vem du är! Plus att det är mitt liv, jag gör precis vad jag vill INGEN kan stoppa mig! Så knip igen dig käft TACK! ;)

2010-12-24 @ 17:16:22
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gått ut? betalade 2.800 kr för någonting som höll i vadå? 3 veckor? vad satte du in? vatten eller? HUMOOOOR put-nörd

2010-12-27 @ 21:41:05
Postat av: Fia

Suck...varför ens besvära sig att kommentera?? Att ens lägga ner sin tid åt det? Skaffa ett liv du (anonyma) istället för att sitta och studera hennes blogg?!? Jävla rolig humor...du har då inte varit med om mycket hör jag...

2010-12-29 @ 00:06:30
Postat av: Malin

Haha håller med dig Fia! Värdelösa människa som inte har något liv utan sitter och kommenterar mig blogg! Å personen kallar de humor, mm precis, mycket du har varit med om! Är de så dina föräldrar har uppfostrat dig? Klankat ner på dig hela livet så nu måste du hitta andra "offer"! Stackars lilla värdelösa människa! Ibland tycker jag synd om sånna som dig! Du kan inte ha de lätt! ;)

2010-12-29 @ 11:24:34
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kan ni tycka synd om mig när ni inte ens vet vem jag e? älskar att du bloggar med hatar dina läsare och kallar alla för saker.

2010-12-29 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0