Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag heter Malin och är 19 år, fyller år den 29:de November! Är den minsta i familjen!
Har gröna ögon och är1.63 lång!
Jag har en ganska stor familj som består av 3 systrar 2 bröder, två syster barn och ena min bror har ett barn, sen har vi ju mamma och pappa, mormor, morfar, farmor, farfar å massa kusiner och andra släktingar! Sen är vi ju också fosterfamilj, vi tar hand om barn som har de svårt eller inte kan bo hos sina föräldar av vissa skäl.
Jag och min pojkvän bor tillsammans med min familj i en Villa, men vi bor i en utbyggnad eller va man säger så vi har "eget".

Jag pluggar just nu på Handels & Administrations programmet, går sista året nu så det känns skönt att jag går ut nu i sommar! Gick på IV ett år, de är för dom som har för låga betyg för att komma in på en linje så jag gick där ett år för att plugga upp Engelskan!

När jag går ut skolan vill jag ha ett ganska soft jobb som t.ex. jobba i en klädaffär, jobba på hotell, café, nått soft lixom! :)

Sen ska jag gå en utbildning som nagelteknolog, tror de skulle vara sjukt kul!

Håller just nu på med ett märke som heter Mary Kay (skönhetsprodukter, smink, parfymer. mm) men går inte riktigt som jag vill, känner inte så många som är intresserade av sånt, alla mina kompisar använder de märket men går ju inte runt på att bara sälja till dom! :/ Men de går nog bättre snart får vi hoppas! :)

Jag har flyttat tre gången under hela min uppväxt men bara i Vallentuna området.
Har haft en hund när jag var liten som hette Linus, han var så sjukt söt!
Sen köpte jag och en kompis två kaniner som va hemma hos mig, hade en hamster också..
Har haft två hästar och pappa har en nu som jag tar hand om! :)

Jag red när jag var mindre på ridskola men slutade för jag tyckte synd om hästarna! Sen så hade jag en bekant som behövde medryttare så jag började rida på den, hon fick barn och jag tog hand om hästen hela tiden, jag lärde mig väldigt mycket på det, fick hur mycket hjälp som helst av andra i stallet och jag slutade sen rida på den och fick en egen häst! Hade den kanske i ett år sen så kände jag att jag kom ingenvart med henne så gjorde mig av med henne! Va utan häst länge men de kändes jobbigt så kollade jätte mycket på olika hästar sen fastnade jag för en som jag köpte men fick tyvärr avliva den, det var den bästa och finaste hästen jag någonsin träffat!
Inge mer om de nu :)

Jag har en pojkvän som heter Kim-Robin men kallas för Kim, han är den underbaraste människan jag någonsin träffat!

Har bara några få vänner men de är riktiga vänner, hellre några få bra än många falska!! Älskar dom och kan lita på dom till 10000%, dom skulle aldrig svika än! Dom ställer upp i alla lägen!

Har 5 st tatueringar och 3 piercingar å 7 hål i öronen! :)

Jag har ju gjort läppförstoring nu också, kan berätta varför för er som inte vet, det gjorde jag bara för min skull ingen annans, sen jag var 12 år så har jag putat med munnen och kände att de är kanske dags att göra något åt de.. Jag har alltid tyckt att mina läppar har varit små. Det är väldigt jobbigt när man har ett sånt komplex, speciellt när de sitter i ansiktet.. Jag satte in en medel som går ut efter 3 månader så jag får prova på hur det är, är ju väldigt nöjd så jag kommer fortsätta att göra de här men ta nått som håller i 9 månader nu nästa gång! :)





Det var nog allt för mig, säg till om jag har glömt något! :)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag ÄLSKAR dig!!

Bra ide på bloggen.. :) puss!

2010-12-13 @ 13:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0