Dag 11 – Mina syskon.

Mina syskon..

Jag har ju en del som inte är äkta.. Å några som är äkta om man säger så! :)

Vi börjar med systrarna:



Linda: Min äldsta syster som är 33 år! Världens snällaste, ställer alltid upp! Har en liten son som heter Cazper!





Sofia: Som är 25 år, är typ som min bästa kompis! Berättar ALLT för henne!





Jenny: 27 år! Känner inte henne så bra så kan tyvärr inte säga något om henne!



Tomas: Min äldsta bror som är 37 år.. Bodde här i Stockholm förut men sen flyttade han till Malung.. Umgås aldrig med han så kan inte säga så mycket om han heller..





Robert: Som är 35 år. Gift, världens snällaste bror! Ställer för de mesta upp på allt..




Sen har vi ju min kusin Gustav som är som min bror! Han har bott här sen han var 2 eller 3 år.. Men folk verkar störa sig på att ja säger att han är min bror men de skiter ja i! För han är INTE min kusin utan min bror i mina ögon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0