Tidsfördriv!

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Allt för ofta
Gnälla: Njaa 
Sova:  Dom flesta nätterna :p
Ha sex: Självklart
Ljuga: Noope!!
Hata folk: Dom som förtjänar de! 
Lita på folk:  Har väldigt svårt att göra det.

VEM:

Saknar du: Bagheera
Rörde dig sist: Elda
Kramade du sist:  Elda
Kysste dig sist:  Min älskling!
Sov du senast tillsammans med? Pojkvän & Elda
Skrek du på sist: I helgen
Sårade dig sist: Oj, ingen aning
Gjorde dig riktigt glad senast: Elda
Fick du sms från senast: Camilla
Ringde dig senast:  Nathalie

HAR DU:
För många vänner:
Nä det kan jag inte säga.
Tvångstankar: Ja en del egna påhitt.
Bra självförtroende: Självklart!
Köpt kondomer:  Nope :/
Sagt jag älskar dig till någon idag:  Yees!
Dumpat någon: Aa..
Lämnat landet: haha JA


HUR:

Svarar du i telefonen:  Aaa, Malin, hallå
Kan du några andra språk än svenska? Engelska å några få ord på thai
Fördriver du tiden: Facebook, bloggen, andra bloggar, kläder på nätet!
Mycket pengar har du: Inte så mycket jag vill ha.
Ofta diskar du:  Inte ofta med tanke på att ja har diskmaskin!
Många stör du dig på:  Oj haha för mååånga.
Ofta träffar du din familj: VAJE DAG! :D

TROR DU:
Att du kommer bli något: Mm man ska alltid hoppas på de bästa! 
På gud: Haha i krislägen!
Att folk tycker om dig: Haha njaa inte alla ;)
På ett liv efter detta:  Kan hända.

Att fiskar kan tänka: Hmm kan dom säkert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0