Mysfredag!


                                                                                                    
                                                                                                                   
En heldag i väsby centrum, himla mysigt måste jag säga! Va där med mina systrar, vi åt gick runt i massa affärer och innan hemgång så tog vi en fika! Har kollat upp lite julklappar som jag ska köpa åt folk! Bra att göra de lite innan så man inte är ute samtidigt som alla andra och få stå och köa, det är fan det värsta som finns!

Ikväll ska jag bara ta hand om mig själv, jag ska snart färja håret (utväxten) och sen ta en skön dusch, peela hela kroppen samt ansiktet sen ner och sola! Fy faan va skönt! Måste försöka bli brun, så j*vla fult att vara vit! :(
Det går ganska fort för mig att få upp en brun färg så det är bra!! ;) 

Sen kanske man ska ta och hyra sig en film, funderar på den nya filmen streetdance! <3 Verkar skit bra! Bara mysa ner i sängen med min älskling! 

 

Puss&Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0