Fyfaan för Måndag morgon!

God morgon!

Igår kväll så pratade jag i telefon med Nathalie då hon säger att vi börjar 8:20 idag, f*ck ja trodde ju att vi började 10 så hade ställt in mig på de.. Inte nog med det, när ja vaknar av klockan så orkar jag verkligen inte gå upp, fy faan säger jag, låg i sängen och kände efter i fall ja hade ont någonstans så ja hade en anledning till att stanna hemma i sängen.. Haha hade inte ont någonstans. :P FULLT FRISK!

Så ja klev upp ur sängen 07:03 och tog mig en dusch, 07:13 tog jag en morgon cigg med ett glas Obóy till :) Mums!

Eter de gick jag in och började föna håret och sminka mig..
Känner att allt kommer gå åt h*lvette i dag :( Känns verkligen inte som min dag..

Sitter just nu på lektion, har projekt & företagande. Har vekligen ingen lust att jobba! :(

Ska slänga iväg ett sms till min syster och fråga om de blir fika idag efter skolan så man har något att göra :)


Ska ge er några tips om en liten stund!


Jag & mina flickor när jag fyllde 17 år! <3
Älskar er MASSOR!



Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0