Heej Godingar! <3

Hellluu!

Idag har jag varit i skolan, försov mig så missade bara en lektion! Första gången jag försover mig nu efter att  skolan har börjat igen.. Har sagt till mig själv att ja ska sköta skolan nu och verkligen ge ALLT för att klara de här nu.. Känns väldigt bra faktiskt :)
Efter skolan så gick jag och Nathalie till fiket å ja åt en macka sen tog vi Simone och Amilia och gick hem  till Natha och hämtade hundarna och gick ut på en promenad :) Väldigt mysigt! När vi hade gått klart så gick vi  ner till 3 kronor (en krog) och tog  oss en kaffe och cola i solen! Har varit väldigt fint väder idag SKÖNT! <3

Nu sitter jag hemma och ska snart åka till stallet med älsklingen och mocka lite och sådäär!
Sen får jag se vad kvällen leder till ;)

Känner mig så jävla lycklig, jag har underbara vänner som jag älskar sååå mycket. Och en underbar pojkvän som är den bästa pojkvännen man kan önska sig och världens bästa familj, kan de bli bättre? NEEEJ? :D

Kanske skriver ett inlägg innan ja går och lägger mig!




Tog de här kortet häromdagen när ja va ute med mina gullungar
haha svårt å gå med två vagnar ensam så dom fick mysa i samma vagn!
Simone och Amilia <3



Puss och Kraam Sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0